Preskočiť na obsah

Inšpektorát práce Žilina hľadá zamestnanca na pozíciu:

Referent finančnej evidencie (finančná účtovníčka)


Miesto výkonu práce:
• Žilina, Hlavná 451/ 2, 010 09 Žilina

Základná zložka mzdy (v hrubom):
• Od 839,50 eur za mesiac

Zamestnávateľ určí dĺžku započítanej praxe zamestnanca a v závislosti od nej ho zaradí do jedného zo 14 platových stupňov, plat sa určí v zmysle prílohy č. 4 k NV č. 296/2022 Z.z. v rozsahu od 839,50€ do 1007,50€ za mesiac; po skúšobnej dobe bude priznaný osobný príplatok

Nástup: po dohode

Druh pracovnoprávneho vzťahu: pracovná zmluva; pracovný pomer na dobu určitú počas zastupovania na materskej dovolenke.


Náplň (druh) práce:

  1. Komplexné zabezpečovanie účtovníckych agend.
  2. Eviduje všetky pohľadávky organizácie.
  3. Zabezpečovanie platobného styku so štátnou pokladnicou.
  4. V zmysle zákon č. 291/2002 Z.z. o štátnej pokladnici v platnom znení zabezpečuje v plnom rozsahu výkazníctvo za organizáciu v systéme štátnej pokladnice.
  5. V neprítomnosti rozpočtára zabezpečuje v plnom rozsahu realizáciu rozpočtových opatrení, kontrolu úhrad záväzkov.
  6. Odborné vykonávanie všetkých účtovníckych prác vo finančnej učtárni.
  7. Odborné a včasné zostavovanie a predkladanie účtovných výkazov o hospodárení, účtovných výkazov, kontrola vecnej a formálnej správnosti všetkých účtovných dokladov a podkladov operatívnej evidencie, ako aj kontrola nadväznosti účtov v zástavách na účtovné výkazy.
  8. Zabezpečovanie včasného zostavenia účtovných uzávierok.
  9. Zodpovednosť za správnosť účtovných zápisov a účtovných uzávierok voči nadriadenému orgánu a štátnemu rozpočtu.
  10. Spolupracovanie pri metodike účtovníctva a rozpočtovníctva v organizácii.
  11. Vykonávanie ekonomických rozborov, sledovanie vývoja ekonomických ukazovateľov vrátane vypracovania návrhov na opatrenia.
  12. Poskytovanie podkladov pre vypracúvanie rozborov hospodárskych výsledkov organizácie.
  13. Sledovanie a kontrolovanie zostatkov na účtoch, vypracúvanie prehľadov dlžníkov a veriteľov.
  14. Zverejňovanie faktúr na webovom sídle organizácie.
  15. Povinné zverejňovanie a aktualizácia pohľadávok štátu v centrálnom registri pohľadávok štátu.
  16. Vypracovanie štvrťročnej správy o hospodárení  pre NIP Košice.
  17. Spracovanie a odosielanie Konsolidačného balíka za organizáciu.
  18. Vykonávanie základnej finančnej kontroly v rozsahu svojej agendy a vnútorných predpisov.
  19. Vykonávanie vyúčtovania (likvidácia) cestovných účtov (príkazov).
  20. Vykonávanie archívnej a skartačnej činnosti účtovných dokladov a vedenie účtovného archívu.
  21. Vedenie ekonomickej agendy.
  22. Vykonáva ďalšie činnosti podľa pokynov vedúceho oddelenia.

Pracovné podmienky:

  • Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim
  • Pružný pracovný čas (nástup do práce medzi 06:00 hod. až 08:00 hod.), ustanovený pracovný čas je 40 hodín týždenne.
  • Základná zložka mzdy je určená pre uchádzača s praxou do 2 rokov; zamestnávateľ určí dĺžku započítanej praxe zamestnanca a v závislosti od nej ho zaradí do jedného zo 14 platových stupňov, plat sa určí v zmysle prílohy č. 4 k NV č. 296/2022 Z.z. v rozsahu od 839,50€ do 1007,50€ za mesiac; po skúšobnej dobe bude priznaný osobný príplatok.
  • stravovanie poskytnuté formou finančné príspevku alebo stravovacej poukážky.

Požadované vzdelanie:
Úplné stredné vzdelanie alebo vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Dĺžka praxe:
• aspoň 1 rok

Všeobecné spôsobilosti:
• samostatnosť
• komunikácia (jednanie s ľuďmi)
• organizovanie a plánovanie práce

Počítače:

  • Ekonomický program CES alebo SAP – elementárna
  • Microsoft Word – elementárna
  • Microsoft Excel – elementárna
  • Microsoft Outlook – elementárna
  • Internet – elementárna

Stručná charakteristika spoločnosti:

Inšpektorát práce Žilina je orgán štátnej správy, ktorý je rozpočtová organizácia. Sídlo a územný obvod inšpektorátu práce je zhodný so sídlami a územnými obvodmi krajov. Inšpektorát práce riadi a za jeho činnosť zodpovedá riaditeľ inšpektorátu práce (ďalej len „riaditeľ“), ktorého na návrh generálneho riaditeľa vymenúva a odvoláva minister práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky. Hlavné úlohy inšpektorátu práce sú definované v par.7 ods.3 zákona č.125/2006 Z.z. o inšpekcii práce a o zmene a doplnení zákona č. 82/2005 Z.z. o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

Kontaktná osoba:
• Ing. František Cyprich
• riaditeľ inšpektorátu práce
• podatelna@ip.gov.sk
• tel.: 0907982427